CO DĚLAT A JAK SE TVÁŘIT, KDYŽ DOSTANU NECHTĚNÝ DÁREK_2/2


. . . 

Hlavně neříkejte, co si opravdu myslíte. Zní to možná pokrytecky, nemusíte přímo lhát, jen se zdržte jakéhokoli hrubého komentáře. 
  • Vyhněte se také poznámkám typu „doufala jsem, že to bude ta voňavka, kterou jsem vždycky chtěla“.
  • Neříkejte nikomu ze zúčastněných své skutečné pocity. Je totiž nasnadě, že cokoliv řeknete, se může, jak už to tak chodí, dárce bleskurychle dozvědět, a Vy ho přece nechcete nijak ranit.
Co když dostanete např. v práci dárek, který je tak „vtipný“ nebo tak „jiný“, že už je jako dárek naprosto nevhodný? 
  • Tak tam Vám radím ho co nejrychleji a bez komentáře odložit a doufat, že toto gesto bude natolik výmluvné, že to dárci dojde a příští rok přijde s něčím o hodně vhodnějším.
  • Nebo řekněte něco jako „nooo“, usmějte se a naznačte gestem, aby další kolega otevřel svůj dárek.
  • I když se rozhodnete si to s dotyčným vyříkat osobně, protože je např. ve Vaší společnosti nováček, pak mu veřejně poděkujte, najděte vhodnou chvilku, kdy budete o samotě, a laskavě mu vysvětlete, co je nebo není vhodné darovat ve Vašem pracovním prostředí. Možná to není úplný společenský ignorant, třeba si jen špatně vyložil něco, co někdy někde ve Vaší společnosti zaznělo. 


Nesmíme zapomenout ani na poslední kategorii, tzv. nechtěné putovní dárky. Co s nimi? 
Asi každý z nás někdy dostal dárek, na kterém bylo na první pohled patrné, že už má, chudák, něco za sebou a že Vy rozhodně nebudete jeho první majitel, nebo se Vám dokonce vrátil dárek, který jste kdysi dané osobě darovali Vy.
Nejlepší reakce je jednoduše poděkovat, použít ho jednou, pokud se s dotyčnou osobou v blízké budoucnosti znovu potkáte, a pak ho darovat třeba někomu na charitu. Toho neurazí, že není nejnovější, a Vy se do budoucna šikovně vyhnete tomu, aby se Vám v případě, že je to dárek, který jste už jednou Vy darovali, znovu za čas vrátil zpět jako bumerang.

Nezapomínejte, že…
Bez ohledu na to, co nám kdo dá, je pro nás nejdůležitější myslet na to, že nám musel věnovat nějaký čas, který mohl strávit úplně nějak jinak a s někým jiným, takže už jen za to si zaslouží poděkování a trochu toho našeho taktu a důstojnosti. Je pak samozřejmě jen na Vás, zda si to s ním někde v soukromí vyříkáte a taktně mu vysvětlíte, čím by Vás příští rok mohl skutečně potěšit.

_ _ _


. . . 
Most importantly, don´t say what you really think. It might sound hypocritically, you don´t need to lie, only avoid any rude commentary. 
  • Also avoid comments like “I hope, it would be the perfume that I have always wanted. “
  • Don´t tell any of the participants about your real feelings, it is obvious that whatever you say the giver might know very fast and you don´t want to hurt him or her.
  • What if you for example get a gift at work that is “so funny or so different“ that it is completely inappropriate as a gift? 
  • Well, I advise you to put it quickly away without any commentary and hope that the gesture will be so expressive that the giver will understand and the next year will come with something much more appropriate.
  • Or say something like “Oh,” smile and indicate with a gesture to your other colleague to open his or her gift.
  • Even if you decide to discuss it with the concerned one in person, because he or she is for example a newcomer in your company, then thank him or her publicly, find an appropriate moment, when you will be alone and kindly explain him or her what is and what is not appropriate to give in your working environment. Maybe be he or she is not a complete social ignoramus, maybe he or she only understood wrong something what he or she heard in your company. 
We mustn´t forget the last category of so-called unwanted travelling gifts. What about them? 
Each of us probably has sometimes received a gift, on which was apparent at the first sight, that it has got something over and you won´t be its first owner, or even a gift that you once gave to the person came back to you.
The best thing is simply saying thank you, use it once if you meet the person in close future again, and then give the gift to somebody for charity. It will not offend anybody, that is not the newest one and you will wittily avoid in the future receiving the gift as a boomerang.

Don´t forget that …
No matter what somebody gives us, the most important is to consider that he or she had to devote some time which he or she could have spent differently with somebody else, so he or she deserves thanks and a little of our tact and dignity. Then it is up to you, whether you will discuss it with him or her in privacy and you tactfully explain what he or she might really please you with next year.

Comments

  1. Důrazně doporučujeme tuto službu pro ty, kteří mají potíže se snahou obnovit svůj vztah/manželství. On je skutečný obchod. můžete kontaktovat DR WALE WHATSAPP: +2347054019402
    Z úcty k tobě a tvým kouzlům musím toto svědectví oznámit všem. Byl jsem u jiných kouzelníků, aniž bych viděl žádný výsledek. Jen jsem si přál, abych k vám přišel dříve, dostal jsem od vás to nejlepší. Můj bývalý manžel byl roky pryč a já jsem všude chodila a hledala pomoc od jiných kouzelníků, ale žádný výsledek, dokud mě můj přítel nepředstavil DR WALE. Poté, co bylo kouzlo lásky hotové, mi od něj konečně zavolal. Jeho kouzla dělala zázraky a můj manžel je zpět plný lásky. Bylo to jako zázrak! Najednou se vrátil s květinami a řekl, že bych mu měl odpustit, byla jsem opravdu ohromená a šokovaná, když můj manžel poklekl a prosil o odpuštění a abych ho přijal zpět. Opravdu mi chybí slova a jsem šťastný, jsi Bůh poslal mně a celé mé rodině. A teď jsem zase jednou radostnou ženou. Děkuji mnohokrát, DR WALE. Pro každého, kdo hledá skutečného kouzelníka, kontaktujte DR WALE NA WhatsApp/Viber: +2347054019402 NEBO E-mail: drwalespellhome@gmail.com

    ReplyDelete
  2. SLUŽBY POSKYTOVANÉ DR WALE
    (1) Pokud chcete svého ex zpět.
    (2) Léčit HIV/AID nebo související onemocnění
    (3) Chcete být povýšeni ve své kanceláři.
    (4) Chcete, aby za vámi běžely ženy/muži.
    (5) Pokud chcete dítě.
    (6) Jste dodavatel a chcete získat zakázku
    (7) Chcete připoutat svého manžela/manželku tak, aby byl
    navždy tvoje.
    (8) Potřebujete-li duchovní pomoc.
    (9) Byli jste podvedeni a chcete získat zpět své ztracené peníze.
    (10) Stop rozvodu
    (11) Vyvolání peněžního rituálu
    (12) Pro ověření, zda je váš online milenec skutečný
    (13) Pro ověření, zda je vaše online půjčka skutečná
    (14) Být velmi brilantní
    (15) Pokud hledáte dobrou práci
    (16) Pokud jste staří a chcete vypadat mladě
    (17) Pokud se chcete osvobodit od výhrůžek smrtí
    A mnoho dalších..
    Kontaktujte DR WALE na jeho WhatsApp/Viber: +2347054019402 NEBO E-mail: drwalespellhome@gmail.com

    ReplyDelete
  3. Poté, co byl roky ve vztahu s mým bývalým, se se mnou rozešel, dělala jsem všechno možné, abych ho přivedla zpět, ale všechno bylo marné, moc jsem ho chtěla zpátky kvůli lásce, kterou k němu chovám, prosila jsem ho s všechno, slíbil jsem, ale odmítl. Šel jsem za přítelem a vysvětlil jsem svůj problém své přítelkyni a ona mi navrhla, abych se obrátil na doktora Wale, který jí během jejího času pomohl. Tak jsem na WhatsAppu +2347054019402 Dr. Wale, kouzelník, všechno jsem mu vysvětlil a řekl mu, jak je moje mysl každou chvíli narušena. a řekl mi, že není žádný problém, že vše bude v pořádku do čtyř dnů, Řekl mi, že můj Ex se ke mně vrátí během několika dní, Seslal kouzlo a řekl mi, abych se řídil Instrukcí, kterou mi dal, tak jsem to udělal a řídil se všemi pokyny, které mi dal. Druhý den byl překvapivě večer. Můj bývalý mi volal, byla jsem tak překvapená, odpověděla jsem na hovor a jediné, co řekl, bylo, že je mu tak líto všeho, co se stalo, že chce, abych se k němu vrátila, že mě tolik miluje. Byla jsem tak šťastná a šla k němu, a tak jsme spolu začali zase šťastně žít. Od té doby jsem slíbil, že každému, koho znám a má problém ve vztahu, mu pomůžu tím, že ho odkážu na jediného skutečného a mocného kouzelníka, který mi pomohl s mým problémem. Jeho WhatsApp/Viber: +2347054019402 NEBO e-mail: drwalespellhome@gmail.com
    pokud potřebujete jeho pomoc ve vašem vztahu nebo v jakémkoli jiném případě.
    1) Kouzla lásky
    2) Kouzla ztracené lásky
    3) Zastavte rozvodová kouzla
    4) Manželská kouzla
    5) Těhotenské kouzlo
    6) Rozchodová kouzla
    7) Smrtící kouzlo
    8.) Chcete být povýšeni ve své kanceláři.
    9) chcete uspokojit svého milence
    10) Loterie

    ReplyDelete
  4. Je mi ctí sdílet toto zázračné svědectví se světem. Můj manžel se se mnou rozvedl před patnácti měsíci a já jsem byla plná výčitek, protože jsem nevěděla, co mám dělat, abych napravila problémy s manželem. Hledal jsem na internetu pomoc, jak bych mohl získat pomoc v mém manželství, a objevil jsem skvělé svědky o DR WALE, který byl se svými kouzly pokrokový. Spojila jsem se s ním a hle, DR WALE, mi řekl, že pro mě připraví kouzlo, které přivede zpět mého manžela. Byl jsem skeptický, ale neměl jsem jinou možnost, než s ním spolupracovat. Po práci s DR WALE, o několik dní později, mi můj manžel zavolal, že se vrací domů a od toho dne až do této chvíle žijeme v míru. Nyní je zpět s tolika láskou a péčí. dnes jsem rád, že vám všem mohu oznámit, že tento kouzelník má moc přivést milence zpět a nejpřekvapivější je, že naše láska je nyní velmi silná, každý den je štěstí a radost. a Není nic jako být s mužem, kterého miluješ. Vřele doporučuji DR WALE každému, kdo potřebuje pomoc. Pokud máte jakýkoli problém, kontaktujte DR WALE, dávám vám 100% záruku, že vám pomůže!!. Jeho WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402 nebo e-mail: drwalespellhome@gmail.com

    ReplyDelete
  5. Chci použít toto médium k poděkování skvělému kouzelníkovi DR WALE za přivedení mého drahého manžela. Když můj manžel opustil mě a naše dvě děti kvůli jiné ženě, žila jsem v bolestech, protože ho tak vroucně miluji, nevěděla jsem, co mám dělat, ve skutečnosti jsem byla zmatená, dokud jsem nepotkala svou kamarádku jménem Ella a já řekla jí, čím procházím, pak mi řekla, ať si nedělám starosti, že si také prošla stejným problémem, ale v jejím případě to byl přítel, pak mě vzala k jednomu spiritistovi, kouzelníkovi jménem DR WALE, který jí pomohl přinést zpět jejího přítele, Když jsem kontaktoval DR WALE na jeho WhatsApp +2347054019402, řekl jsem mu své problémy, poté mi řekl, co mám dělat, a řekl, že až udělám, co mi řekl, po několika týdnech se můj manžel začne plazit dál jeho kolena mě prosí, abych mu odpustil. Po několika týdnech přišel můj manžel a začal mě prosit, nikdy jsem nečekala, že se to stane tak brzy, zaklepala jsem na dveře, když jsem otevřela dveře, k mému největšímu překvapení jsem viděla svého manžela na kolenou prosit mě a naše děti, aby mu odpustili.
    Také léčí všechny druhy nemocí včetně té, která je uvedena níže,
    1. HIV / AIDS.
    2. HERPES 1/2.
    3. RAKOVINA.
    4. ALS (Lou Gehrigova nemoc).
    5. Hepatitida B.
    6. HYPERTENZE.
    7. NÍZKÝ POČET SPERMIÍ.
    8. ASTMA.
    9. PROBLÉM VIRGINIE.
    10. PRŮJEM.
    11. HROMADKA.
    12. OPAK.
    13. MŘITCE.

    A také seslal následující kouzla,

    1. chceš dobré manželství,
    2. jste politik a potřebujete ochranu,
    3. potřebuješ kouzlo lásky,
    4. chceš být bohatý muž nebo žena,
    5. chceš, aby tě partner miloval,
    6. hledáte manželku nebo manžela,
    7. chcete získat vízum do jakékoli země dle vašeho výběru,
    8. jste obchodník nebo žena a chcete, aby se vaše firma hýbala,
    9. chceš, aby tě tvůj šéf miloval,
    10. chcete, aby vás váš manžel nebo manželka uctívali,
    11 Potřebujete pracovní kouzlo,
    12 Ve své práci potřebujete povýšení,
    Každý, kdo má problémy uvedené výše, by měl kontaktovat DR WALE, velkého kouzelníka. Kontaktujte ho přes WhatsApp/Viber: +2347054019402 nebo e-mail: drwalespellhome@gmail.com

    ReplyDelete
  6. Viața mea s-a întors!!! După nouă ani de căsnicie întreruptă, soțul meu ne-a părăsit pe mine și pe cei doi gemeni ai noștri. Am simțit că viața mea era pe cale să se sfârșească, aproape m-am sinucis, am fost emoționat foarte mult timp. Datorită unui vrăjitor numit DR WALE, pe care l-am întâlnit online. Într-o zi credincioasă, în timp ce răsfoiam pe internet, căutam un vrăjitor bun care să-mi rezolve problemele. Am dat peste o mulțime de mărturii despre acest vrăjitor special. Unii oameni au mărturisit că și-a adus fostul iubit înapoi, alții au mărturisit că restaurează uterul, vindecă cancerul și alte boli, unii au mărturisit că poate face o vrajă pentru a opri divorțul și așa mai departe. Am întâlnit și o mărturie anume, era despre o femeie pe nume Sofia, ea a mărturisit despre modul în care DR WALE și-a adus înapoi fostul iubit în mai puțin de o săptămână și a inversat efectul cancerului băieților lor, iar la sfârșitul mărturiei ei, ea a renunțat la DR WALE „WhatsApp: +2347054019402. După ce am citit toate acestea, am decis să discut cu DR WALE. L-am contactat prin WhatsApp: +2347054019402 și i-am explicat problema mea. În doar câteva săptămâni, soțul meu s-a întors la mine. Ne-am rezolvat problemele și suntem și mai fericiți decât înainte. DR WALE este cu adevărat un om talentat și nu mă voi opri din a-l publica pentru că este un om minunat... Dacă ai o problemă și cauți un vrăjitor real și autentic care să-ți rezolve toate problemele pentru tine. Încercați DR WALE oricând, acesta este răspunsul la problemele dvs. Iată contactul lui: WhatsApp/Viber: +2347054019402 sau e-mail: drwalespellhome@gmail.com

    ReplyDelete
  7. Čo by som mohol urobiť, ak nie pre DR WALE, ktorý obnovil moje manželstvo a priniesol mier do môjho domova, navždy vám budem vďačný DR WALE, Môj manžel odišiel za prašníkovou ženou, opustil ma s našimi tromi deťmi, bola som zmätená a zlomené srdce Takmer som prišiel o jedného zo svojich synov pri procesoch, o ktorých diskutujem s mojou kamarátkou a ona mi povedala o DR WALE, a ako jej v minulosti pomohol, tak som ho kontaktoval so žiadosťou o pomoc a sľúbil mi, že po chvíli dni, keď mi môj manžel zavolá a ospravedlní sa mi za odpustenie, naozaj v neho verím, pretože som o ňom videl veľa dobrých správ online, povedal mi, čo mám robiť, a urobil som každú vec, o ktorú ma požiadal. dní mi zazvonil telefón a na moje najväčšie prekvapenie to bol môj manžel, ktorý mi začal volať a prosiť ma, aby som mu odpustila všetko, čím som si musela prejsť, tak som mu odpustila a teraz opäť žijeme šťastne a ďakujem DR WALE, tu sú jeho kontakty, ak prechádzate nejakým manželským stresom, poradím vám, aby ste sa naňho obrátili so žiadosťou o riešenie, a sľubujem vám, že sa váš problém vyrieši. WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402 alebo e-mail: drwalespellhome@gmail.com

    ReplyDelete
  8. Moje žena trpěla rakovinou štítné žlázy, u které bylo potvrzeno, že jde o čtvrté stadium, doktor mi řekl, že s tím nemůže nic dělat, protože nereagovala na léčbu, ale můj přítel nás zachránil a objednal si tento konopný olej z DR. WALE, o kterém řekl, že pomáhá některým pacientům v boji proti rakovině různých typů, tak jsme se rozhodli dát tomu šanci, zatím se moje žena zlepšuje naprosto velmi dobře a v současné době může chodit po domě úplně sama. Cítil jsem, že je nutné nechat ostatní, kteří trpí touto akutní nemocí, že jakmile budete mít dobrý konopný olej, může člověku skutečně dát druhou šanci na život. náhodou, pokud byste náhodou potřebovali tento konopný olej, můžete kontaktovat DR WALE, který mně a mé ženě dodal tento WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402 NEBO E-mail: drwalespellhome@gmail.com

    VŠEM VYŘEŠÍ NÁSLEDUJÍCÍ PROBLÉMY
    NA CELÉM SVĚTĚ NA:
    1. Získání svého milence nebo manžela zpět
    2. Duchovní neprůstřelnost
    3. Loterie
    4. Peníze kouzlo
    5. Kouzlo dlouhého života
    6. Kouzlo prosperity
    7. Ochranné kouzlo
    8. Získejte pracovní kouzlo
    9. Stát se manažerským kouzlem
    10. Získejte obrovskou půjčku bez placení jakýchkoli poplatků
    11. Získání peněz z podvodu zpět
    12. Dětské kouzlo
    13. Těhotenské kouzlo
    14. Kouzlo svobody
    15. Kouzlo lásky
    16, mizející kouzlo
    17. Neviditelné lidské kouzlo
    18. Úspěch nebo úspěšné zaklínadlo
    19. Manželské kouzlo
    20. Pomstychtivé kouzlo
    21. Kouzlo popularity
    22. Zabíjející kouzlo
    23. Kouzlo rak
    24. Kouzlo nadpřirozené síly
    25. Kouzlo šílenství
    26. Kouzlo půjčky na dům zdarma
    27. Produkční kouzlo filmů a filmu
    28. Kouzlo HIV/aids
    29. Zaklínadlo tuberkulózy
    30. Zhubněte a kouzla na tělo

    ReplyDelete
  9. Ahoj přátelé, úžasné a úžasné svědectví o velkém kouzelníkovi, o které se opravdu rád podělím. Získat svou ženu zpět je to, co jsem nejméně čekal a nikdy jsem si to nedokázal představit. Já a moje žena jsme pět let manželé a žijeme šťastně, ale najednou se úplně změnila a odvrátila se ode mě a nikdy jsem nevěděl, co se děje, snažil jsem se jí zeptat, ale odmítla mi říct, co problém je, a jak šel čas, usilovala o rozvod. Byl jsem tak ustaraný a zmatený a dělal jsem vše, co bylo v mých silách, abych ji dostal zpět, ale nebylo to snadné, myslel jsem, že veškerá naděje je ztracena, a během mého hledání cesty ven mi přítel, který měl podobný problém, řekl o skvělém kouzelníkovi jménem DR WALE, který mu pomohl získat zpět i jeho ženu. V celém svém životě jsem nevěřil na kouzla nebo magii, protože jsem si nikdy nemyslel, že by to fungovalo, ale snažil jsem se dát tomuto muži šanci a k mému největšímu překvapení na mě seslal kouzlo, ale dnes jsme zase spolu v krásném domově. se třemi krásnými dětmi. Jsme spolu opět šťastní a využívám této příležitosti, abych řekl komukoli, kdo prochází podobnou situací, aby ho kontaktoval na WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402 nebo e-mail: drwalespellhome@gmail.com

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts